گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

تولد روحا

امروز مصادف است با تولد دوست عزیزم روحا بلوچی . او که یکی از مطرح ترین عکاسان استان در این چند سال اخیر است و ما افتخار داشتیم که در یک فیلم مستند در کنار ایشان باشیم و از هنرشان بسیار استفاده کنیم .

روحا بلوچی در سال 1386 در فیلم مستند - تجربی د هند آف گاد .the hand of god به عنوان تصویر بردار این فیلم به ما کمک فراوانی کردند . در واقع این فیلم مستند با ایده ای از عکسهای روحا ساخته شده و یکی از موفق ترین فیلمهایی هست  که ما تا الان ساختیم .به شکلی که فیلم د هند اف گاد در سال 1386 در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت و مورد استقبال نیز قرار گرفت و در همان سال در جشنواره دوم فیلم اردیبهشت نیز موفق به دریافت بهترین  فیلم مستند تجربی جشنواره شد و همچنین در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سنندج نیز حضور داشت که اتفاقا به نمایندگی از گروه سازنده فیلم رو حا در جشنواره سنندج حاضر بود البته به همراه چند نفر دیگر از فیلمسازان هرمزگانی از جمله خوبیار سالاری ماشالله راجی - مسعود دیرباز که به نمایندگی از شهاب آبروشن و چند نفر دیگر که اسمشان در خاطرم نیست در این سفر جشنواره ای حضور داشتند . همچنین این فیلم یکی از فیلمهای مورد علاقه استاد محمد رضا اصلانی نیز هست به شکلی که فیلم را  در کلاس برای دانشجویانشان به نمایش گذاشتند و همچنین دیگر اساتید که به ما لطف داشته و از اظهار نظرهای دلگرم کننده اشان سپاس گذارم . و همه اینها را مدیون دوست عزیزم روحا بلوچی هستم و تولدش را تبریک می گویم .

------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت : نامی از شهاب آبروشن بردم بد نیست بدانید او ( فیلمساز هرمزگانی) جدید ترین فیلم کوتاهش را با نام ترس از آرامش به تازگی ساخته است  و همین جا به او و همکارانش خسته نباشید می گویم و منتظر دیدن این فیلم هستم . برای دیدن اخبار این فیلم به وبسایت شهاب مراجعه کنید .

نظرات 4 + ارسال نظر
ادریس شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://abi-sourati.blogsky.com

تبریک فراوان به دوستان هنرمندم روحا و شهاب

لی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 http://www.leee.us

ممنون احسان عزیز.
هم تبریک میگم به روح الله بلوچی عزیز.
و هم سپاس از تو به خاطر انتشار این خبر.
:)

خواهش می کنم

احسان ن شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:25


تبریک ب اقای بلوچی و تشکر از تو بابت این یاداوری

خواهش می کنم

روح اله بلوچی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43

ممنون از ابراز لطف وسیعت احسان جان.
مطمئنا این اندیشه شما بود که در موفقیت فیلم نقش اصلی رو بازی کرد. برای من هم باعث خوشحالی بود این همکاری. به امید تداوم این همکاریها..
شهاب عزیز هم همیشه باعث افتخار ماست.

خواهش می کنم روحا جان باز هم تولدت رو تبریک میگم (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد