گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

دبیران نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان منصوب شدند

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دبیران نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس ادریبهشت هرمزگان منصوب شدند.

اردیبهشت9


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با صدور احکام جداگانه ای دبیران بخش فیلم و عکس نهمین جشنواره ملی اردیبهشت هرمزگان را منصوب کرد.

براساس این احکام مهرداد امیرزاده به عنوان دبیر بخش فیلم و حسام الدین انصاریان به عنوان دبیر بخش عکس نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان منصوب شده اند.


حکم دبیر بخش فیلم جشنواره به شرح زیر است:


جناب آقای مهرداد امیرزاده

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر بخش فیلم نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و استفاده از تمامی ظرفیت ها و تعامل و هماهنگی با هنرمندان در انجام امور محوله موفق، موید و پیروز باشید.


حکم دبیر بخش عکس جشنواره بدین شرح است :


جناب آقای حسام الدین انصاریان


نظر به تعهد شایستگی و تجارب جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان دبیر بخش عکس نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و استفاده از تمامی ظرفیت ها و تعامل و هماهنگی با هنرمندان در انجام امور محوله موفق موید و پیروز باشید.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:42

ای ترسو نه از آن موقع که ضد ارشادی می نوشتی و نه از
الآن که اخبار اداری را کپی می کنی فکر نمی کردم با این روحیه ات که این راه را در پیش بگیری حیف توست که درگیر این سیاست های اداری بشوی آخه نگران روزی هستم که این نیز بگذرد و تو جایگاه قبلیت را هم نداشته باشی

از لطف شما ممنونم . خبر اداری را متوجه نمی شوم ؟! به نظر شما حکم دبیر جشنواره به این مهمی را باید از چه منبع موثق دیگری نوشت ؟ بفرمایید تا ما هم یاد بگیریم !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:25

متأسفانه یکی از دلایل گمراهی تو همین دیرمتوجه شدن یا خود را به نفهمیدن زدن است و دلیل دومش که انتقاد را نمی پذیری و انتظار داری همه تعریفت را بکنند.واقیت را قبول نکردن دلیل بر نبودنش نیست

از دلسوزی جنابعالی ممنونم . ما که گمراه خدایی هستیم انشالله شما بر راه راست باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد