گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

مهرداد

دوست عزیزم مهرداد امیرزاده یکی از آن آدمهایی است که جز اولین دوستان سینمایی من به حساب می آید یعنی ما سینما را با هم شروع کردیم سال 1380 انجمن سینمای جوان ، از همون اول بچه ها واسه مهرداد دو تا اسم انتخاب کرده بودند (: مهرداد کیشلوفسکی و مهرداد میزانسن !... هی.... یادش بخیر! . بعدها با مهرداد فیلمها ساختیم! و سفرها رفتیم! و من با او خاطره های بسیاری دارم . مهرداد اینروزها کمی کسالت دارد و در بیمارستان بستری است برایش آرزوی سلامتی و شادی و نشاط روز افزون دارم و دعا می کنم هرچه زودتر سلامتی خودش را بدست بیاورد . 

این عکس رو من سال 1383 در جشنواره فیلم وارش که در شهر بابل برگزار میشد گرفتم در بخش جنبی این جشنواره مروری بود بر فیلمهای استان هرمزگان که به نمایندگی از هرمزگان مهرداد و موسی کمالی و علیرضا محسنی و داریوش گرمساری و من حضور داشتیم ، .

 از سمت چپ مهرداد - موسی کمالی - داریوش گرمساری ( سالن نمایشگاه عکس هرمزگان در جشنواره وارش - بابل ) 

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان ن پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:29


دیدم اون روز تو نمایش گاه شهاب, ناخوشه!
برنامه بچینیم بریم دیدنش...

اره موافقم بریم البته من دیروز پیشش بودم ):

روح اله بلوچی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48

به امید شفای هر چه زودتر.خیلی نگرانشم و خبری هم ازش ندارم.
مهرداد میزانسن عزیز....
مهرداد کشلوفسکی...

بله روحا جان منم نگرانشم الان بیمارستان ام لیلا اتاق 103 بستریه یه سر بهش بزن

روح اله بلوچی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:27

محمود پور هم باهاتون بود توی وارش . درسته احسان.
توی گِل افتاده بودند بچه ها.... و با کفشای گِلی...
:))

اوه راست میگی روحا جان فراموش کرده بودم یوسف خان محمود پور هم همراهمون بود یادش بخیر خاطرات جالبی دارم ازون سفر مرسی که یاد آوری کردی ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد