گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

فجر

 

 

..بیست و هفتمین  جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در بندر عباس در حال برگزاری است   

 

 

 

سالنهای نمایش فیلم 

 

   

۱- سینما شهرزاد (ستاره شهر ) 

 

۲- سالن غدیر                            

 

---------------------------------------------------------------------------------- 

 

یک گفتگو با کارگردان بسیار محبوب من   

 

------------------------------------------------------------------------------ 

 

 تقدیر و  تشکر از مسئولان فرهنگ و ارشاد هرمزگان برای برگزاری این جشنواره در بندر عباس به 

 

 خصوص خانم جاهد و آقای امیرزاده

 

------------------------------------------------------------------------- 

 

 

وبلاگ نام من بشکرد (خوبیار سالاری) متولد شد  .

 

---------------------------------------------------------------------

نظرات 5 + ارسال نظر
بهشب شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 http://www.behshab.blogsky.com/

تو هم خسته نبشی از بس سمبوسه اخاری

مثل تو

iraj شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:59 http://bhb.blogfa.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داشتی.... یه سری به وبلاگ من بزن و روی بنرهای تبلیغاتی من کلیک کن
باشه ؟؟؟
ممنون میشم.
بای
http://bhb.blogfa.com

نهنگ شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:15

عکس امندی!

وحید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

من چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:49

۱. دیدمت نفهمیدم ایمان رو دیدم یا احسان!
2. چقد تو کف فیلم نام من بشکرد ام...
عجب مصیبتی بود تو جشنواره اردیبهشت از دست دادم دیدنشو

تو من و دیدی
فیلم نام من بشکرد هم موجوده می تونیم تقدیم کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد