گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

بهای مستی

بسیار متاسف شدم از شنیدن خبر مرگ(پر پرشدن) همشهریا نم بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز و البته تقلبی.

همشهریان هموطن من بهای چه چیز را پرداخته اند ؟؟ بهای لحظه ای خوشی لحظه ای خلسه ؛ نشئگی ؛ دور شدن از رئالیسم جانکاه وبه قول خودشان فاز گرفتن و روی ابرها پریدن .

از خودم می پرسم چه کسی مقصر است ؟؟

(امروز جایی بودم صحبت از جانباختگان این حادثه بود دوست رادیکالی برگشت وگفت: به جهنم می خواستن نخورند!!!!!)

من در نقطه وسط ایستاده ام ودارم اتفاقات را تحلیل می کنم و هنوز جواب پرسشهایم را نگرفته ام ؟؟

فقط می دانم این آدمها بهای خوشی و نشاط را پرداخته اند.

اگر می را از پیاله شان بگیریم آیا جایگزینی برای خوشی داریم تا در پیاله شان

بریزیم ؟؟


اکنون صحبتهای مهاجرانی از برخورد امام حسین با آن شخص دائم الخمر در خاطرم زنده می شود .!!!!



نظرات 7 + ارسال نظر
بهشب یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:01 http://behshab.blogsky.com/

متاسف شدم.

روح اله بلوچی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:23 http://www.parparook.blogsky.com

این وسط کی بی ظرفیته
جامعه یا گلاس
....برای اینکه توی کل شهر کثیف کاری نشه میشه یه آشغالدونی ساخت. شاید هم بنا به دلایلی نشه ساخت.

میشه ساخت

میرزایی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:33

سلام
باعث تاسفه
حالاحالاهابایدبشنویم ازین جامعه بیمار
ازین مردمی که دارن از درون تهی میشن
عکس قشنگیه وباموضوع هماهنگه
ممنونم

ممنون مسعود جان

امیر مینابیان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12

سلام
باعث تاسفه ...
فرادید با چند عکس جدید.
موفق باشی

لاتیدان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:12

یک سوال حقوقی:
جرم مقصرین چیست؟ایا طبق قوانین فعلی می توان مقصرین حادثه را به جرم ارائه مشروب غیر بهداشتی !!!محاکمه کرد؟
فکر می کنم باید یا قوانین را عوض کنند یا اسم حادثه را
امروز یکی دیگر تلف شد

بنگری سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:13

سلام احسان
تاسف برای اینها برای آنها ...

زنی درمیان جمع سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:11 http://amineshrf.blogspot.com

چیزی که خیلی ناراحت کننده است اینکه من این خبر رو در سایتهای روز آنلاین و رادیو فردا خوندم. و صد افسوس که خبر موفقیتهای استان در سطح کشور هم اطلاع رسانی درست نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد