گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

فراخوان نهمین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت منتشر شد

به گزارش خبر گزاری ایسنا :

ه گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، نهمین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان از تاریخ 28 تا 30 اردیبهشت 93 در بندرعباس به صورت ملی در دو بخش فیلم و عکس برگزار می شود.

رییس ستاد این جشنواره مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان حجت الاسلام حسین مرشدی همچنین مهرداد امیرزاده و حسام الدین انصاریان به عنوان دبیران بخش فیلم و عکس این دوره انتخاب شدند.

با توجه به اینکه این جشنواره هشت دوره به صورت مداوم برگزار شده و نهمین دوره آن در هر دو بخش فیلم و عکس به صورت ملی است سایت رسمی این جشنواره نیز راه اندازی شده که افراد شرکت کننده با مراجعه به این سایت میتوانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار نیز 10 اسفند 92 تا 25 فروردین 93 اعلام شده همچنین بعد از اتمام این تاریخ انتخاب و بررسی آثار انجام می شود.

داوری بخش فیلم نیز در تهران با داوری کیانوش عیاری، سعید عقیقی،  فاطمه معتمد آریا، هومن بهمنش و بهرام عظیمی انجام می شود.

در بخش عکس نیز استادانی همچون دکتر حمیدرضا سِوِری، دکتر مهدی مقیم‌نژاد، گوهر دشتی، شهریار توکلی و محمد غفوری  عکسهای هنرمندان را داوری می کنند.

گفتنی است در این دوره از جشنواره بخش انتخاب فیلم نامه نیز به فراخوان اضافه شده که داوری آن بر عهده سعید عقیقی، سعید قطبی‌زاده و سعید آرمات است.


برای دریافت فراخوان جشنواره به سایت جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت  مراجعه فرمایید .


نظرات 1 + ارسال نظر
احسان ن دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

ارزوی موفقیت برای سینمای هرمزگان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد