گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

شبی خون هویتی

نکاتی چند پیرامون جداسازی بخشهای از هرمزگان و الحاق آن به استان فارس


1- این کار مسئولین مانند شبی خون می مانند که ناغافل ارتشی متجاوز به افرادی بی دفاع می زنند ! اینکه یواشکی بخشی از هرمزگان را جدا کنند  و نامه کمیسیون امنیت ملی را هم بگیرند بدون اینکه نه مردم بدانند و نه نمایندگانشان و نه امام جمعه ! این یعنی اینکه یک جای کار می لنگد!


2- اگر آقایان توجیه منطقی دارند و ادعا می کنند که به نفع منافع ملی کشور است بسم الله مانعی نیست مردم هرمزگان  هم حاظرند به نمایندگی از خود فردی را به عنوان مناظره کننده انتخاب کنند و این دو در برنامه زنده تلویزیونی بنشینند استدلال کنند اگر مردم قانع شدند حرفی نیست پارسیان مال شما . اما اول دلیل محکمه پسند بیاورید .


3-  بر هیچ کس پوشیده نیست که الحاق بخشهایی از استان هرمزگان برای تشیکل استان پارس جنوبی به مرکزیت لامرد است . چون لامردیها خدمات ارزنده ای به انقلاب داشته اند و این هم ناز شصت دوستان سر سلامتی می دهند به لامردیها ،گوارای وجود، پس با این حساب شیرازیهای عزیز دلخوش نکنید که تا چند ماه دیگر نوبت شما هم می رسد که حال شما چون ماشود

.

4- در اینجا روی صحبتم با مسئولین استان است لطفا همراهی کنید و نه سرزنش و وقتی مردم از کار و زندگی خودشان زده اند و 5 - 6 روز است روزی 4 ساعت دارند گلوی خودشان را پاره می کنند برای دفاع از هرمزگان و همچنین دفاع از  توهین و تحقیر هاییست که به شما مسئول هرمزگانی شده است !چونکه بر کسی پوشیده نیست که پیام جداسازی در مرتبه اولش اینست که توی مسئول هرمزگانی بی لیاقت و بی کفایت هستی و نمی توانی پارسیان و جاسک را به خوبی اداره کنی پس به همین خاطر این دو را  از شما می گیریم و می دهیم بدست کسی که بهتر می تواند اداره اش کند . یعنی لامردیها و استان  فارسیها .


نام پارسیان نیز جعلی است اینجا نامش گاوبندی است که متاسفانه توسط احمدی نژاد تغییر نام داد تا مشتقاتی از واژه فارس (پارس) شود و در ادامه الحاقش آسانتر و بهانه ای برای توجیه !!!


5و 6و7 و8و9به این لینکها توجه کنید !!!



نظرات 1 + ارسال نظر
خانه فرهنگ و هنر هرمزگان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 http://mojehormoz.ir

خانه فرهنگ و هنر هرمزگان راه اندازش شده است !
این سایت قصد دارد فرهنگ اصیل و هنر مردم استان هرمزگان را آنگونه ای که در خور شان این مردم است انعکاس دهد
خوشحال میشویم ما را در این مسیر یاری رسانید
در خصوص دامنه ی این سایت هم اگر نظری دارید بدهید !

با تشکر

مبارک است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد