گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

یک انسان

کمتر پیش می آید در مورد دیگران بنویسم.اما اینبار فرق میکند.علی رستمی را حتمن دوستان تئاتری هرمزگانی به خوبی میشناسند.نخستین باری که شنیدم به سرطان مبتلا شده،خشکم زد.اما انگار خود علی خشکش نزده بود.چند سالی است که میجنگد با این همخانه ناخوانده اش.چندی پیش دیدمش.انگار نبود.گفت چند ماه دیگر عمل مغز استخوان دارد و اینکه معلوم نیست دوام بیاورد یا نه؟.فکر کردم شاید اینبار خشکش زده از سرطان.گفتم:فقط قوی باش.نگاهم کرد و گفت:پول.... 20 میلیون. و باز هم من خشکم زد.مثلن خواستم راهنمایی کنم گفتم: به ارشاد یه سری بزن.حتمن کمکت میکنن. و علی گفت که به ارشاد سری زده ولی... حرفش را قاپیدم و گفتم:خب، صدا و سیما...کمیته امداد... استانداری... فرمانداری...نماینده های مجلس ...؟

پوزخندی زد و با چشمانی که زمین را دوخت میزد از من دور شد.فهمیدم  این سرطان نیست که علی بخاطرش خشکش زده. بلکه قیمت این سرطان،علی را خشکانده.

برای نخستین بار بود که آرزو کردم آی کاش... ای کاش... من هم پولم از پارومیلغزید به همه جا...

ای کاش... منبع مطلب +


 پیشنهاد : اگر حدود هزار نفر علاقه مند به کمک خیریه بتوانند نفری 20000 هزار تومان کمک کنند هزینه درمان این هنرمند خوب هرمزگانی تامین خواهد شد !


نظرات 6 + ارسال نظر
ادریس چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 http://abi-sourati.blogsky.com

موافق پیشنهادتم

امیدوارم هر چه زودتر اقدامی انجام شود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

من کمک میکنم اما عجب متن مزخرفی بود . آخه جمله ی « این سرطان نیست که علی بخاطرش خشکش زده. بلکه قیمت این سرطان،علی را خشکانده » !!! یعنی چی ؟؟ بعد از این وقتی می خواین برای یکی کمک جمع کنین بدین یه آدم وارد چیز بنویسه تا مردم تحریک بشن و رغبت کنن برای کمک .

نظر شما قابل احترام است

جلیل پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:14

موافقم

مهدی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02

سلام ، کی متولی شده و به چه شماره حسابی باید واریز کرد ؟

صالح جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:35

موفقم.شماره حساب؟؟
این عکس رو کی گرفته و کجاست؟؟!!

6273-5320-5005-4341 شماره حساب به نام سامی حزنی
عکس پشت صحنه فیلم برف در بندر عباس اقا مرتضی نیکنهاد

ایسا/تئاتریکال شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

بخدا شرمنده ام از جمله بندیم.ولی نیت داشتم از اینگونه نگارش. بازهم از اینکه باعث رنجش دوستانم شدم به خاطر کمی سوادم،شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد