گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

انتخاب من

در چند روزی که ملت و کشور درگیر انتخابات بودند  لحظه های نابی از نگاه دوربین های عکاسی به چشمم خورد و فکر کردم بد نیست این لحظه های ناب و معنی دار را  به انتخاب خودم  اینجا باز نشر کنم . این عکسها از سایتهای مختلف گرفته شده ..

پی نوشت : تبریک به ملت ایران  برای حضورشان در انتخابات . 





نظرات 5 + ارسال نظر
کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:34 http://kwh.blogfa.com

باسلام
مطلب شما در کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان و وبگردی پایگاه خبری تحلیلی هرمز منتشر شد.
موفق باشید

تشکر

ادریس یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:04 http://www.abi-sourati.blogsky.com

درود بر تو... :)

درود بر خودت (:

jb یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

عکسای باحالی بود
سپاس از تو احسان

خواهش می کنم ج بی جان (:

احسان ن دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12

مم نون احسان...

((:

روح اله بلوچی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04

فستیوالی از عکسای رفراندومی

مخلصیم روحا جان ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد