گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

نامه یی به رضا دبیری نژاد (شماره۱)


برادر رضا دبیری  نژاد سلام علیکم

در وبلاگتان یادداشتی نوشته اید و از هنرمندان هرمزگان خواسته اید برای نجات هرمزگان کاری کنند! از قضا اسم بنده هم در لیست اسامی هست آنهم دوبار . ازشما  تشکر می کنم که مرا به عنوان هنرمندان این استان به حساب آورده اید.
اما برادر رضا یادداشتتان بوی انداختن توپ در میدان هنرمندان را میداد و خود را کنار کشیده بودید . برادر رضا اگر قرار است کاری برای هرمزگان انجام شود همه با هم با همدلی و وفاق انجام دهیم نه تک تک نه یک به یک  و نه از خارج از گود دیگران را هل بدهیم داخل گود! حداقل بنده  همین الانش هم وسط گودم آنهم چه گودی !!! حتما خبرها را دنبال می کنی چند ماه پیش خبرش در لاتیدان منشر شد خبر تاسیس کارخانه سنگ شکن کنار کوهپایه های گنو و در فاصله بیست متری از روستای تازیان و مردمی که مقاومت کردند و می کنند . حالا برای 5 نفر از مقاومت کنندگان  و کسانی که می خواستند گنوی همیشه استوار با آن صلابتش!! را روی پاهایش بایستانند !! ؛ حکم  بازداشت آنهم به مدت شیش ماه به جرم اغتشاش گر بریده اند !!! و ازین پنج نفر یکیشان پدرم است یکیشان پسر عموی  پدرم و یکیشان پسر عمه ام و دوتای  دیگر همشهریانم هستند و از فردای این نامه باید به زندان بروند اگر وثیقه نداشته باشند !!

برادر رضا چند روزی را مرخصی بگیرید از موزه نیاوران بود یا درست یادم نیست سعد آباد بیا کمک بیا با هم برویم جلو ی دادگستری عرق بریزیم یکی را من وثیقه پیدا می کنم پدرم را شب میاورم خانه یکی را هم تو از اعتبارات چندین و چند ساله ات استفاده کن  به دوستانت روی بینداز،  سند خانه ای، زمینی چیزیی پیدا کنیم آزادشان کنیم اینها شب بالای سر زن و بچه اشان باشند . برادر رضا دوسه نفر از این پنج نفر سنشان بالای پنجاه سال است وخودت میدانی پیری است دیگر و هزار جور درد ناشناخته اینها شبها حتمن باید قرص بخورند مراقبت می خواهند زندان بهشان نمیسازد بیا برادر رضا چند روزی را از تهران مرخصی بگیر بیا کمک .

ارادتمندت احسان رضائی
نظرات 8 + ارسال نظر
لی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:01 http://leee.us

خبر تلخی بود وقتی شنیدم .
انشاالله کاری از دستمون بر بیاد بتونیم کمکی کنیم احسان جان .

مرسی شاب جان پرونده مراحل دادرسی را دارد طی می کند تا ببینیم چه می شود .

لاتیدان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18

تمام کسانی که در این یکی دوسال وتابستان که می شو دست زن وبچه خود را گرفته باسرعت بالا وخاطر جمع از بزرگ راه پیغمبراعظم بندر وجاده راه آهن می زنندبه قصد سفر به شیراز یا اصفهان یا مشهد واین سال ها بیش تر یاسوج وچهارمحال و...باید شکر گزار هزارباره غیرت جوانان روستای تازیان وایسین باشند که وقتی تریلی ها سایه مرگ رابرتنها جاده این مسیر افکنده بودند جاه را بستند ومسیر تریلی ها را سدکردند والبته ان روزها تقاص اش را هم دادند تا حضرات به فکر ساخت اتوبان برای من وشما شدند
حکایت امرو ماز حکایت همین مردمان غیور است که به دفاع از مادر گنو برخواسته اند وامروز راهی زندان اند
چرا این بار را تقسیم نکنیم؟
وکیلان هرمزگانی واهلی حقوق وجزا با شمایم؟


بله استاد یکدست صدا ندارد تازیانیهای تا آنجایی که می توانستند مقاومت کردند ازینجا به بعدش با خداست !!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26

البته باشناختی که از شخصیت جناب اقای دبیری دارم سابقه نداشته ایشان اهل اناختن توپ به میدان دیگران باشد در این رابطه هم اولین وبلاگی بو دکه پس ازلاتیدان به سخنان رشید معترض گشت

بله درست است ما ارادت ویژه نسبت به آقای دبیری نژاد داریم این نامه از سر دلسوزی بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:23

مرسی

سعید پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33

این شماره (1) که گذاشتی منو میترسونه ، یعنی قراره چندتا نامه باشه ؟ یعنی قراره موضوع تو موضوع بیاد ؟ فکر نکنم منظور آقای دبیری از اون نامه اش هل دادن کسی بود احسان جان .

نترس ما به آقای دبیری نژاد ارادت ویژه داریم . اتفاقا نامه ایشان به هنرمندان گویا کار ساز بوده دوستان دست به کار شده اند انواع و اقسام کارهایی که از دسشان بر می آمد دارند انجام میدهند . این کلن خصلت من هست که دوست دارم نامه بنویسم !(:

روحانی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

چه خبر بدی واقعا...در جریانش نبودم، امیدوارم زودتر حل بشه...

استوار باش گنو جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:05

اینم نتیجه اعتراض و دفاع از حق مسلم......
بله!این پنج نفر محکوم شدند اون هم تو دادگاهی که حتی اجازه دفاع از خودشون و گنو رو پیدا نکردند.
حقیقتا این بی عدل و دادی رو باید به کجا برد؟؟؟

آری اینچنین بود برادر !!!

ایسا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41

خبر نداشتم احسان جان. ای کاش از دست همه ما کاری بر بیاد

ممنون ایسا جان پرونده در حال طی کردن مراحل قانونیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد