گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

عذر خواهی

من از طرف خودم و مجید جمشیدی از بهشب  و محمد سایبانی عزیز عذر خواهی می کنم قطعا آقای پشت کوهی تاج سرما و مایه افتخار هرمزگان است . در دنیای رسانه از این اتفاقات می افتد و طبیعی است . دوستان خیلی مته به خشخاش نگذارند  . چون نمی خواهیم اتفاقات دوسال پیش تکرار شود . بنده به نوبه خودم برای اقای پشتکوهی و گروه تی تووک آرزو ی موفقیت و سربلندی در همه مراحل زندگی و کاری اشان را دارم . آوینیون رفتن یا نرفتن پشتکوهی آنقدر مهم نیست که پشت کوهی همیشه برای مردم شهرش کار هنر ی و فرهنگی  کرده و این برای ما ارزشمند تر است .

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:09

تو همیشه جنجالی بوده و باعث خیلی از دعواها می شوی اول خودت را درست کن عامل اصلی خود تویی! همیشه تصمیماتت با عجله هستند و همیشه پشیمان می شوی.

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:11

مرد باش و مطلب نرفتن را مثل موش ها حذف نکن! لااقل مثل جمشیدی باش شما خودتان هم با خودتان هم مشکل دارید پشت سرهم حرف می زنید خدا به داد دیگرانی برسد که دوستتان نیستند!

کدوم مطلب ؟؟؟ دوست عزیز من مطلبی رو نذاشتم که حذف کنم برو از ممد سایبانی سوال کن بهت میگه من چرا عذر خواهی کردم خیلی هم جوش نزن شیرت خشک میشه !!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:58

تو حتی نمی توانی خودت را کنترل کنی و علی رغم اینکه می خواهی نشون بدی انتقاد پذیری. اتفاقا اصلا انتقاد پذیر نیستی و اینقدر زود جوش میاری راست گفته اند کافر همه را به کیش خود پندارد فکر می کنی همه مثل خودتن که نوشتی: خیلی هم جوش نزن شیرت خشک میشه !!!! این ممد سایبانی یا همون محمد سایبانی جواب تلفن را نمی ده دیروز تماس گرفتم حتی رفتم اون اداره کذایی گفتن نیومده! همکاراش می گفتن از چند روز پیش ماموریت گرفته برای فرانسه و درسته نرفتن ولی از اون روز مثل چند سال قبل یک روز در میان میاد! شاید می ره فرانسه و برمی گرده؟!

دوست عزیز می خوای داخل در بحثی شوی ابتدا یه خورده به اطرافت نگاه کن چشمتو باز کن تا اینطوری سوتی ندی (: من اصلن مطلبی در ارتباط با آوینیون و گروه محترم تی تووک توی وبلاگم ننوشتم ! که حالا بخوام پاکش کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد