گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

هز

راه یابی فیلم هز به کارگردانی یوسف محمود پور فیلمساز  هرمزگانی به اولین جشنواره ملی فیلم جلوه های آب .

پ.ن این جشنواره در استان اصفهان برگزار می شود .

پ.ن همسر یوسف محمود پور خانم آمنه آگوش نیز تنها هرمزگانی حاضر در بخش عکس این جشنواره هستند .

پ.ن آقای  یوسف محمود پور و همسرشان ساکن روستای هنگویه فرامرزان بستک هستند .

نظرات 2 + ارسال نظر
لاتیدان دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 http://latidan2.blogsky.com/

داستانیه؟ مستند؟ سینمایی؟
کوتاهه؟ بلنده؟
موضوع اش چیه؟
سابقه این دوستان قبل از این؟
بستک مگه سینمای جوان هم داره؟
راستی این پ.ن چیه؟
به هرحال تشکر از خبر رسانی تان هرچند وظیفه دیگرانه اما این روزگار کی مگه به وظیفه عمل می کنه قربان؟
موفق باشی

سلام استاد . تذکر شما کاملا درسته من خودم رو راحت کردم و لینک جشنواره رو گذاشتم و با خودم گفتم دوستان خودشون پیگیری می کنند در مورد فیلم (:
بستک سینمای جوان نداره متاسفانه آقای محمود پور شناخته شده ترین فیلمساز آن خطه هستند . بزودی مصاحبه ای با آقای محمود پور انجام خواهم داد .
پ.ن= پی نوشت
موفق باشید استاد و ممنون که می خوانید مطالب را

لی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:19 http://leee.us

تبریک به آقای محمود پور و همسرشون ...
خبر خوشحال کننده ای بود .

بله شهاب عزیز واقعا خبر خوشحال کننده ای بود و تلاش آقای محمود پور ستودنیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد