گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

یه مرد بود یه مرد ولی دیگه نیست !

درباره عبدالله ژیانفر دوستان گفته اند و نوشته اند تکرار نمی کنم . فقط تنها نکته ای که می ماند تقدیر و تشکر ازین حرکت دوستان ؛ اقایان سیاورشن ؛ بهشب عباسی ؛ مرتضی نیک نهاد ؛ شهاب ابروشن ؛ محمد سایبانی ؛ محمد ذاکری ؛ علی رضایی شریف و همه دوستانی که نگذاشتند این کار جوانمردانه عبدالله ژیانفر در سکوت فراموش شود . ژیانفر به ما آموخت که فتوت و جوانمردی نمرده است . در کتابهای دبستان خوانده ایم و بسیار خوانده ایم از فداکاری پطروس فداکار که انگشتش را در سوراخ سد کرد و مردم یک روستا را نجات داد و یا از خود گذشتگی دهقان فداکار که با آتش زدن لباسش مانع برخورد قطار با کوه شد . کاری که عبدالله ژیانفر کرد بیش از اینها باید ارج نهاده شود پیش نهاد من این است که ازین پس اسلکه شیلات را به نام اسکله عبدالله ژیانفر نام گذاری کنیم .  کلامم ناتوان است در شرح فتوت عبدالله ژیانفر دوستان به خوبی توصیف کرده اند و اینجاها بخوانید .

سیاورشنبهشب - لاتیدان - لییی



عکسهای بیشتر از مجید جمشیدی

نظرات 3 + ارسال نظر
جزیره گیمــر شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:11 http://www.gamemo

سلام خوبی وبلاگه خوبی داری اگه تونستی بهمنم سر بزن راستی منو با نامه جزیره گیمــر لینک کن بعد خبرم کن با چه نامی لینکت کنم ممنون بازم بهت سر میزنم

لاوان شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:59

بسیار پیشنهاد بجایی بود
تو که این قدر خوب نظر میدی چرا کم تو فضای وب پیدات میشه؟
نوشتن که مالیات نداره
هرچند کمی زحمت داره

سلام لاوان عزیز من متاسفانه مشغله کاری دارم ذهنم درگیر چیز دیگریست و امیدوارم دوستانی که کارشان ژورنالیستیست فعل و انفعالاتی از خود نشان دهند من کارم چیز دیگیریست (:

مجتبا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:16

مگه کدوم یک از وبلاگ نویس ها ی خوب استان وایران وجهان به قول شما ژورنالیست هستند؟؟
وبلاگ برای همین ادمهای معمولیه که رسانه ندارند
تازه جناب عالی که ژورنالیزم هم خوندید؟
درسته

بنده متاسفانه ژورنالیسم خوندم (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد