گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

زیره کرمان

وحید محمدی رئیس جدید ارشاد هرمزگان . محمدی پیش ازین معاون فرهنگی ارشاد کرمان بوده است .

نظرات 4 + ارسال نظر
بهشب پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 http://behshab.blogsky.com/

طبق تحقیقات نصف و نیمه من ایشان بیشتر علاقه به شعر رضوی و چاپ کتاب دارند.باید کمی منتظر بود و دید چگونه عمل م کند بعد تصمیم گرفت.
یعنی ما در این استان یک مدیر خوب فرهنگی نداریم؟سوالی است که باید در موردش گفتگو کرد

بله بهشب جان باهات موافقم - یاددشت بلند بالابی را پس از تودیع و معارفه خواهم نوشت -

اهالی هنر جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:15

وحید محمدی مدیر کل ارشاد-وحید کمالی مدیر کل صداوسیمای هرمزگان-همه از یک تبار مرحبا به عرضه نمایندگان مجلس ما وقتتان را بفروشید که مایه فخر است

بله موافقم دوست عزیز برای هرمزگان مایه افتخار نیست که یک غیر بومی پرچمدار حوزه فرهنگشان باشد شاید این موضوع در مورد ارگانهای دیگر مساله ای را ایجاد نکند اما فرهنگ و هنر مقوله ی دیگریست .

تئاتریکال-ایسا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 http://teatrical.blogfa.com

به سلامتی انشا... . قدم نو رسیده مبارک. امید که گام های نویی باشد برای هنر در حال خفه شدن این استان. مهم کارآیی و جسارت است.مهم اینست که اهل باشد.اهل هرکجا که بود .بود

ایسا جان با نظرت مخالفم در مورد این مساله من بحث دارم .....

لاتیدان شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:33 http://latidan2.blogsky.com/

از این که به روزی ممنون
ولی کمی فعال تر حیف شد درباره در پس برقع کسی حرفی نزد
من که ندیدم یعنی برادران نمی گذارند که ببینم

خواهش می کنم استاد شما لطف دارید . درمورد فیلم از پس برقع آقای اسکویی هم بنده فرصت نکردم بنویسم مشغله زیاد است ولی در مجموع نظرم من با آقای اسکویی موافق است ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد