گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

یک توضیح

در دو پست قبلی: تحت عنوان گزینه ها؛ که بنده ۵ نفر از دوستان سینمایی رو اسم بردم برای تصدی ریاست انجمن  سینمای جوان؛ دو تن از این دوستان با من تماس گرفته و خواستار برداشتن   نامشان از این پست شده اند. بنده ضمن توضیح این مطلب کوتاه اطاعت امر کرده و پست را حذف می کنم .


۱-من منظورم از این پست این بود که رئیس انجمن سینمای جوان قطعا از بین این افراد انتخاب خواهد شد .


۲-در واقع یک جور پیشبینی کردم


۳-اتفاقا پیش بینی من هم درست ازآب در آمد و یکی از این ۵ نفر انتخاب شده و تا چند روز آینده معرفی می شوند . 


۴- البته بنده با مدیریت آقای انصاریان بسیار موافقم و ایشان در حال حاضر تنها کسی هستند که گزینه مناسبی برای تصدی گری این پست می باشند  اما متاسفانه نظر مدیران فرهنگی گویا اینگونه نیست و شخص دیگری انتخاب شده و تا چند روز آینده معرفی می گردند . 


پ.ن مساله سینمای جوان برای بنده دیگر تمام شده تلقی می شود . و هیچگونه جذابیتی نخواهد داشت پیگیری این موضوع برایم . ما امید به بهبودی وضع موجود داشتیم ولی متاسفانه اینگونه نشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد