گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گزینه ها

از اونجایی که هوا گرمه و دوستان سینمایی بعید میدونم از پای کولر پاشن بیان جلسه ملسه بگیرن برای انتخاب رئیس جدید به فکرم رسید که یه نظر خواهی بکنم از دوستان سینماگر و علاقه مندان به سینمای هرمزگان تا از بین این گزینه ها ی احتمالی که شایعه هایی در موردشان برای مدیریت سینمای جوان هست نظرشون رو بگن تا حداقل ببینیم چه مطالباتی از سینما ی هرمزگان در بین دوستان هست . البته اگه گزینه پیشنهادی دیگری دوستان دارن می تونن اسم بیارن و دلایلش رو هم بفرمایند.


نظرات 15 + ارسال نظر
دوستدار پیشرفت سینمای استان سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:54

اگه اقای انصاریان قبول کند من فکر میکنم با جسارت و مدیریتی که ایشان دارند و شخصیت بدون تعارفشان اوضاع سینمای استان رو به رشد خواهد شد.چون واقعا کمبود یک مدیر با عرضه در این حیطه احساس میشه .
آقای حسام انصاریان گزینه انتخابی من هستش چون فکر می کنم توانایی این کا ررو داشته باشن.

محی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:19 http://dardelgosha.blogsky.com

جسام الدین انصاریان

کیانی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41

روحا بلوچی داداش روح الله بلوچیه؟

نه ایشون استاد روحا بلوچی هستن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:22

وبلاگ انجمن نمایش هرمزگان
hormozgantheatr.blogsky.com

ک جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:47

امامدادی بهترین گزینه

دلسوز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:26

به نظر من بهترین گزینه علامت سوال است

امامدادی یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

انواع ریتم (ضرباهنگ بصری)رانام ببرید؟
شمادعوت شدید به سوالات ت وبلاگی

شناختی؟ مشکلی نیست دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:32

سلام.من فکر میکنم که مشکل رئیس انجمن نیست.مشکل فیلمسازان هستن که.
۱-یکسال دوره فیلم سازی میبینه و در نهایت یک فیلمی می سازه جشنواره اردیبهشت هم شرکت می کنه و داوران از فیلمهای ضعیف و خیلی ضعیف. ضعیف را انتخاب میکند.و آن فیلمساز یک مقامی کسب میکند( منطقه ای) و دیگر فکر میکند که به آن درجه ای رسیده است که نقد کند(حتی شما استاد)وجالبه که فیلم اول با امکانات انجمن ساخته میشه وجالبتر اینکه فیلم بعدی امکاناتی غیر از انجمن استفاده می کند.دیگر نیازی به انجمن ندارد روی پا خود ایستاده است (پس میتواندبه رئیس انجمن هم نقد کند)
۲-شش انتخاب (شش باند)
۳-...
۴-فیلمنامه نمیتونم بنویسم...(فکر کنم رئیس انجمن عوض شه بتونم)
۵-نمیتونم فیلم را جمع کنم...(مشکل رئیس انجمنه)
۶-جشنواره مقامی کسب نمی کنم...(مشکل رئیس انجمنه)
۷-نه عزیزم. مشکل خوده شخص خودت هستی .اگه بهترین مدیر بیاری این مشکل هست .
۸-باید همه با هم باشیم تا...

نشناختمت

ولی همه این مشکلاتی که گفتی رو یک مدیر توانا می تونه حل کنه

انجمن نمایش هرمزگان دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:32 http://hormozgantheatr.blogsky.com/

دوره آموزشی تئاتر با حضور رضا آشفته، سیروس کهوری نژاد، رضا ایرانمنش و اصغر دشتی در شهرستان رودان برگزار می شود.

حسین رزده سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 http://sozlavar.blogfa.com

سلام فکر کنم خانم ایینه بهترین گزینه باشد . به روزم

منیژه چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:40

آقای میرزایی می تونن یه مدیر موفق برای انجمن باشن.علاوه بر روابط عمومی قوی که دارن،فرد تحصیل کرده ای هستن

یک دوست از شانگهای دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19

سلام به اهالی سینما
یک خبر جدید
خوبیار سالاری قبول کردند برگردند به زودی شاهد حضور دوباره او در سینمای جوان خواهی بود
بعضی ها هم؟

از گامرون به شانگهای: شتر در خواب بیند پنبه دانه. همین چیزی هم که از سینمای هرمزگان باقیست از پسمانده های مدیریت خوبیار بر سینمای هرمزگان است .

عبدالله مویدی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:30

واقعا متاسفم برا انجمن سینمای جوانی که کارش به جایی رسیده که تو وبلاک باید دنبال ریس واسش کشت یعنی دفتر مرکری در تهران پشم همه نشستن منتظر شما که داداش
مشکل باند باری است که شما دنبالش هستین نه مشکل ریس متاسفام برا شما که کسی مثل انصاریان را که ماهیتش برا هم مشخص شده است رو پیشنهاد می کنید متاسفم برا شما یی که یک شبه همه جیر را فرا موش می کنید و بار هم
نه داداش شما به دنبال هر جی باشین دنبال فیلم ساری نیست وگرنه همین حالا هم را برا همه بار است شما نه مشکل ار رییس نیت همه هم می دانند مشکل ار شماست که بدنبال باند و گروه هستین تا بار هم اونجا بشه پاتوق بعضی ار افراد تا همه امکانت محدود بشه واسه جند نفر

سلام دوست من ما تو وبلاگ دنبال رییس نمی گردیم برای سینمای جوانما گفتیم رییس از بین این ۵ نفر قطعا انتخاب خواهد شد . شما گویا از همه جا بی خبرید رییس سینمای جوان هر شهری به پیش نهاد مدیر کل ارشاد هر استانی تایین می شود و به تهران معرفی می گردد و تهران تایید می کند. حالا شما زیاد حرص نخور شیرت خشک می شود و برای قلبت ضرر دارد . رییس سینمای جوان هم به حول و قوه الهی انتخاب شدند و تا چند روز اینده معرفی می گردند .

میرزایی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:31

باسلام
ازلطفی که بمن داریدکمال سپاس رودارم
امادوباره لطفتونوشامل حالم کنیدواسم بنده روازلیستتون خارج کنید
بذاریدراهی روکه انتخاب کردم برم
حرفه ای ترش این بودکه قبلش بامن هماهنگ میکردین دوست عزیز
ممنونم

مسعود جان پیرو پیشنهادی که دوستان به آقای امیرزاده دادند و شما هم در جریان بودید نوشتم . من نگفتم این افراد کاندیدا های ریاست انجمن سینمای جوان هستند من گفتم رییس سینمای جوان به طور قطع از بین این چهره ها بیرون خواهد آمد . موفق باشی مسعود جان و خیلی مخلصیم

فرهاد یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:45

سلام ایمان شنیدم پولهاتو دزدیدن اگه لازم داشتی زنگ بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد