گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

مدیریت معکوس

با خبر شدم حسام الدین انصاریان عکاس هرمزگانی و رئیس کانون عکس انجمن سینمای جوان بندر عباس از کار بر کنار شده اند .این خبر کمی عجیب به نظرمی رسد .انصاریان مدت سه سال در این سمت مشغول به کار بود و دراین سه سال به جرات می توان گفت مرد شماره یک جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت انصاریان است.بدور از انصاف است  با همه شاید اختلاف سلیقه ای که با هم داریم از مدیریت خوبش یر جشنواره عکس اردیبهشت چشم پوشی کنم . کاملا واضح و روشن می شود رشد و توسعه جشنواره اردیبهشت را در طی این سه سال مشاهده کرد .علت بر کناری ایشان از این سمت برایم روشن نیست و تعجب می کنم چگونه کسی در مسئولیتی که به او واگذار شده به نحو احسن و بیش از حد انتظار ظاهر شده و از هر کسی که به نوعی با عکاسی هرمزگان سرو کار دارد؛ نمره قبولی دریافت می کند ؛به یکباره کنار نهاده می شود .همین یکی دوماه پیش یادم هست انصاریان با حضور در برنامه دو قدم مانده به صبح در کنار استاد افشین شاهرودی از اهداف و برنامه های آینده اش سخن می گفت و همینطور جناب شاهرودی اصرار به تداوم جشنواره عکس اردیبهشت داشتند که حتی جناب امیرزاده هم با تماس تلفنی که با برنامه داشتند پنج سال آینده جشنواره را تضمین کردند ولی امروز که این خبر را شندیم متعجبم و نمی دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است ؟!!!


اما یک پیشنهاد :

دیگر وقت آن فرا رسیده که حوزه عکس و فیلم در هرمزگان از لحاظ مدیریت از یکدیگر مستقل عمل کنند . تا به امروز کانون عکس بندرعباس زیر نظر رئیس انجمن سینمای جوان بندرعباس مدیریت و اداره شده است و شاید ریشه اختلاف هم دراین نقطه تلاقی باشد که به یکباره مدیریت معکوسی اینچنین رخ می دهد.امیدوارم هر چه سریعتر مثل سایر شهرهای صاحب عکاسی در ایران بندر عباس هم صاحب یک کانون مستقل عکاسی بشود تا شاهد چنین مدیریتهای معکوسی نباشیم به واقع می توان گفت امروز عکاسی هرمزگان چوب ضعف مدیرت در حوزه فیلم را می خورد وتاوان پس می دهد.


نظرات 17 + ارسال نظر

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و یک لینک به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
www.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

linkbox شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 http://www.linkdooni1.gigfa.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری . برای افزایش بازدید وب خود لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. مطمعا باش تا فردا بازدیدت زیاد میشه. اگر نشد باکس رو بردار . ولی امتحانش ضرری نداره . لینک باکس بسیار سبک هست
به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد


--------------------------------------------------------------------------
آموزش --> http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
---------------------------------------------------------------------------


کد لینک باکس:

<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>


VPN هم داریم yahoo id : mohammad.1361

amirreza1373000 شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

سمیرا علیزاده شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21

سلام دوست عزیز
حسام عزیز ما مشکلش اینه که بیچاره سنی مذهبه و وو

سلام دوست من ولی من مثل شما فکر نمی کنم مسائل جای دیگریست

نهنگ شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:40

سلام همسایه

سلام سلام بر نهنگ

یه دوست یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:12

الحق و الانصاف نباید از مدیریت انصاریان در مدت این چند سال به سادگی گذشت و تلاش ایشان و توانایی در اداره کانون عکس.
اگر اینطور باشه که شما دوست عزیز نوشتین باید کلی به حال این اقایون متاسف بود.

رهبر یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:08 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
خسته نباشید .اقای انصاری خودش رفت یا برکنار شد؟.به گمونم خودش خداحافظی کرد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:20

بهتره به رویه قبلی خود ادامه دهی وگرنه به صداقت در رفتارهای قبلی ات هم شک می کنم من که می دانم اینگونه نوشتن تو برای پاچه خواری و استخدام در اداره ارشاده وگرنه مطمئنم گونه ای دیگر می نوشتی بهتره صادقانه رفتار کنیم چرا که هیچ چیز بهتر از صادقانه برخورد کردن با خود نیست تا کی می خواهی خودت را گول بزنی واقعا که می دانم همچین که خرت از پل پرید دوباره به رویه قبلی خود ادامه می دهی حتما طمع گرفتن میز ریاست امور سینمایی با شایعه شدن رفتن رئیس فعلیش تو را به فکر طرفداری از انصاریان انداخته وگرنه من بهتر از هرکس می دانم که چشم دیدنش را نداری!!!

ای برادر ای برادر تو مو می بینیو من پیچش مو - و اما صداقت؛ صداقت در رفتار کسی نیست که بدون اسم و عنوان مطلبی را می پراند. من توی مطلبم گفتم که : هرچند با همه اختلاف سلیقه ای که با انصاریان دارم اما مدیر موفقیست و دور از انصاف که بازگو نکنم ) شما بیا و ایرادات مدیریت انصاریان را بازگو کن تا همه بدانند نه اینکه یه چیزی همینطور الکی تو هوا ول کنی- پاچه خواری؟؟؟!! چرا؟؟ من نیازی با پاچه خواری ندارم دوست من تو یا من را نمی شناسی یا می شناسی و بی انصافی تو اگه جای من بودی بین کارگردان سینمایی که همزمان در حال ساخت چند پروژه سینمایست وتا ۵ سال اینده طرح های جورواجور در این سینما دارد با مثلا جایزگین ......کدام را نتخاب می کردید ؟؟ عزیز برادر من هر شب خواب کن و اسکار را می بینم وتو به من ادرس سه راه ۲۲ بهمن ار می دهی ؟(((:

هلال طلایی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:39 http://chukebandar.blosky.com

با درود به شما.
«« روشنگری کنیم »» را در اینجا مطالعه کنید.
موفق باشید.

شمیرا ولی زاده چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51

سمیرا علی زاده برادر من بقیه افرادی که کنار گذاشته شده اند چی اونا هم اهل تسنن بودن ؟
گوج عزیز پیشنهاد می کنم یه پست برای کنار گذاشته شده های این دوره امیرزاده اختصاص بدی

خانم ولی زاده عزیز شما بفرمایید چه کسانی کنار گذاشته شده ا ند ؟؟

اپی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:11 http://api-nowrozi.blogsky.com/

باید دید که رئیس جدید انجمن عکس چه کسی ست؟
اما همه می دانیم که حسام مدیر خوبی بوده است.

[ بدون نام ] شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11

برو بابا بهتره کمب صادق باشی ننوشتن اسم دلیل بر عدم صداقت نیست بلکه نوشتن انچه درست نباشد و فقط برای بدست آوردن چیزهایی باشددلیلی برعدم صداقته. ضمنا باید همان خواب کن را ببینی که مطمئنم اینم دروغی بیش نیست و تو داری خواب همون سه راه ۲۲ بهمن را می بینی و فکر می کنی کن است پسشنهاد می کنم وقتی به رختخواب می روی عینکت را بزنی شاید بهتر واقعیت را ببینی می خوام بدونم اگر ازت تعریف می کردم هم همین لحن را داشتی؟! مدیریت انصاریان هیچ مشکلی ندارد ولی شما وقتی دارد می رود این را فهمیدید که خیلی دیر است مطمئنم در مورد هرکس که برود خوب زیر پایش را خالی می کنید ووقتی رفت حسرت رفتنش را می خورید مثل رئیس امور سینمایی که در روزنامه به قلم تو نوشته شده بود علم جایی را که کار می کند ندارد و ۲ - ۳ هفته دیگر را می بینم که چی درباره اش می نویسد. تو را به خدا قدری با خودتان روراست باشید

ای حاج صادق ترسو من اگه چیزی می نویسم همین اندازه شجاعت دارم که با عنوان خودم بنویسم و تو انقدر بزدلی که حتی اسم مستعار م نداری به هر حال بگذریم رئیس امور سینمایی ارشاد هرمزگان سر کار خانم جاهد برای ادامه تحصیل در شته سینما عازم پایتخت شده اند و همینک در معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد مشغول به کار هستند و پس از اتمام تحصیل به به هرمزگان باز خواهند گشت . و این خود افتخاریست برای هنرمندان هرمزگان که امثال حسودانی چون تو که سنگ ان را به سینه می زنی هیچ جا اسمی از آن نمی برین . حبف که دستو پام بسته است والا چنان می نوشتم که جای ضامندار تا سالاها بر پوستت قلقلک بدهد و یادی از من بکنی ((: شوخی کردم من انقدام ادم خشنی نیستم و عزیزم بازم میگم تو موبینیو من پیچش مو تو ابرو من اشارتهای ابرو . . انسان با رویاهاش زنده است مگه تو حسودی که من خواب کن را ببینم من که جای تو را تنگ نکردم تو برو راحت بخواب خوابشو ببینی ((: موفق باشی دوست من دوووست داررررم .

امامدادی شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:30 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

مهم نیست اگر

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:06

باید این را بدانی که اطلاعاتت هم غلطه خانم جاهد از هفته دیگه می ره و هنوز در همین ارشاد هرمزگان مشغول به کاره رشته شونم سینما نیست دستیاری کارگردانیه کمی دقت کن تو لااقل اون چیزهایی که اتفاق افتاده اند!

مگه دستیاری کارگردانی دیگه سینما نیست ؟؟؟؟؟!!! برای خانم جاهد هر جا که هستند و شما دوست من آرزوی موفقیت می کنم

امین دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:00 http://kinopravda.blogsky.com/

مثل اینکه حکم ریاست انجمنش قطعی شده و به زودی مراسم معارفه برگزار می شه
ولی باید بگم ....

ریاست انجمن کی امین جان ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05

از تو که تحصیلات بالایی داری بعید به نظر میاد درسته که دستیاری کارگردانی یکی از کارهای سینما به حساب میاد ولی رشته سینما خود رشته مجزاییست که وقتی می گی سینما می خونه ذهن ها به آن طرف کشیده می شود مثل شهاب که تدوین می خوند و یکی از رشته هایی است که سروکارش مستقیما با سینماست و بگی سینما می خوند! در حالی که تدوین می خوند
اینو هم بگم دلیل خوبی نیاوردی برای توجیه کردن

انشالاه اول دستیاری می خونن بعدشم ادامه تحصیل می دن و خوده کارگردانی می خونند تا دل شما هم خنک بشه دوست من و همه مشکلات شما و مملکت به خیر و خوشی تموم بشه مثل شهاب عزیز

امامدادی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

منظورشون اقای انصاری میخواد ریس انجمن سینمای جوان بشه .ولی فکرمیکنم کنسل شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد