گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

پاسخ به احسان رضائی

آقای امین درست کار جوابیه ای برای من نوشتند در وبلاگی به نام باد هرکجا بخواهد میوزد از آنجا که اشاره کرده اند ماهیت وبلاگ به گونه ایست که مطلبشان حذف خواهد شد با خودم گفتم مطلب را اینجا کپی کنم تا در دسترس همگان قرار گیرد قبل از حذفش .

 
نویسنده : امین درستکار - ساعت 00:43 AM روز جمعه 3 اردیبهشت ماه سال 1389
 

در وبلاگ گوج گنو مطلبی تحت عنوان ضامن دار توسط آقای احسان رضائی نوشته شده  به مواردی که مربوط به من است در اینجا پاسخ می دهم. به دلیل ماهیت  تخصصی وبلاگ،این مطلب بعد از چند روز حذف خواهد شد.

 

۱- اینجانب در هیچ جا تاکنون بیلان کاری ارائه نداده ام . اگر منظورتان مطلب فلامینگوی نابالغ است باید عرض کنم آن را من ننوشتم . اطلاعات غلط به شما داده اند کاش از خودم می پرسیدید

۲- آن زمان که شما می گویید آبان و یا آذر ۸۶ بوده که من در مرحله آموزشی خدمت سربازی بودم و مدیریت دفتر نیز برعهده شخص دیگری بوده که الان ۲ سال است دیگر با ما نیست . بهتر است بروید از او بپرسید که چه اتفاقی در آن روز افتاده مطمئن باشید  او خوب می داند .

۳- من در آن مطلب نسبت به واکنشم نسبت به ۲ نفر از جمع واقعا متاسفم . ولی یکی از موارد ناجوانمردی شخص دیگر نسبت به انجمن در همان ایام اتفاق افتاد . ایشان بخشی از کارهای جشنواره را برعهده گرفت ولی در زمانی که دیگر وقتی برای انجام کارها برای ما نبود اعلام داشت با ما همکاری نمی کند . صفحه  سینما هم تعطیل نشد بلکه ۹ ماه دیگر ادامه یافت تا اینکه بعلت مشغولیت فراوان از ادامه همکاری با نشریه عذر خواستیم. 

۵-باز هم می گویم من بیلانی نداده ام و اکنون بعد از دو سال دوری به انجمن بازگشته ام.

۸- من در جلسه مورد نظر شما نبوده ام تا بدانم چه کسانی در آن جلسه شرکت داشته اند و اکنون آنها کجا هستند 

۹- راجع به استاد به حدی احترام قائلم که  هرگز تصمیم ندارم نام ایشان را وارد همچین بحث های کنم. 

اقای رضائی عزیز  شما سعی کرده اید هر  نکته منفی در طول آشنائیتان با من دیده اید را در اینجا مطرح کرده اید  که خوشبختانه بخش اعظم آن ناصحیح بود. ولی باید بگویم  هر شخصی در طول زندگیش اشتباهاتی را مرتکب می شود .  عمومی کردن اشتباهات تاریخی یکدیگر  جزئی از فرهنگ ناصحیح مردم شده است . مطمئن باشید من هیچوقت دست به همچین کاری نمی زنم.

 
comment نظرات (0)
 
 
 


 
نظرات 6 + ارسال نظر
گوج گنو جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 http://www.goojegeno.blogsky.com

اقای درستکار عزیز اگر دست به همچین کار نمی زنید پس مطلب فلامینگیوتان چه بود چرا یک مساله قدیمی را دوباره علم کردید .
ما قسم حضرت عباس را بارو کنیم یا دم خروس را ؟
البته که شما هم نکات مثبتی دارید مطمعنم اما انتخابهاتان اشتباه است . جوابی برای مطلب اخیر شما می نویسم الان خوابم میاد .

امین جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 http://kinopravda.blogsky.com/

بند 3 نوشته من واکنشم نسبت به 2 نفر تصحیح شد: واکنشم نسبت به 3 نفر
متوجه اسم چهارم از طرف شما نشده بودم

امین جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://kinopravda.blogsky.com/

آقای رضایی عزیز چرا دوباره در این کامنت به مطلب فلامینگو اشاره کردید؟
چند بار باید بگم نوشته من نیست؟

آقای درستکار شما مسئول آن وبلاگ هستید تا زمانی که آن فرد خودش را معرفی نکند من شما را نویسنده آن مطلب می دانم . در ضمن برای جوابیه شما پاسخی دارم که فردا منتشر می کنم

امین جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:25 http://kinopravda.blogsky.com/

چه کسی به شما گفته هر آنچه در وبلاگ نوشته می شود با مسئولیت من است ؟ من که با شما در این رابطه یادم نمی یاد صحبت کرده باشم.

من منتظر جوابیه مسئول کانون فیلم و رئیس سینمای جوان هستم اگر ایشان بیایند و روشن کنند موضع را من هم حرفم را پس می گیرم .

امین جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:05 http://kinopravda.blogsky.com/

آقای رضایی گرامی
امیدوارم همیشه موفق باشید
در ضمن مطلب بعدیتان را که بعد از چند دقیقه حذف کردید خواندم

اون مطلب را فردا ظهر منتشر می کنم

احسان جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:19

احسان عزیز ، صلوات بفرست بابا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد