گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

زنده باد

۱- زنده باد اصغر بشارتی  

 

 

 

 

۲ - زنده باد مافیا  

 

 

 

۳- زنده باد قشم

نظرات 13 + ارسال نظر
موروک گلمپا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:18 http://morook.Blogfa.com

زنده باد عشق...

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:03

میشه یه کم مسئله رو برای ما متولدین سال گاو روشن کنی

مساله کاملا روشنه ربطی به متولدین گاو و خر نداره

روح اله بلوچی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 http://www.parparook.blogsky.com

سلام
ایشو که انوشتن یعنی چه؟

بین اینها ارتباطی هست پیدا کنید پرتقال فروش را

بهشب دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 http://behshab.blogsky.com/

؟

piremard دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:46 http://www.hormozpic.blogfa.com

زنده باد خودت
مرده باد دشمنت.......

من دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:49 http://mymadhouse.blogsky.com

زنده باد من
زنده باد بستنی کاکائویی میهن
زنده باد آش رشته با کشک فراوان
زنده باد رانی آناناس

نوش جانت ولی نکشی خودتو

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:46


سلام جناب انصاریان
فراخوان جشنواره عکس اردیبهشت را دیدم و تعجب کردم آن هم از شما با انتخاب داوران
شما که تا همین چند وقت پیش مثل همیشه این خصلتتان گل انداخته بود و از صبح تا شب در هر جمع و محفلی پشت سر کسانی مثل آقای بردال و... حرف می زدید و می گفتید عکاس نیست حتی همان روزنامه که ایشان با آن مصاحبه کرده بودند همه جا دستتان بود و داد و بیداد را انداخته بودید که این چه و ضعیتی است و این حرفها چرند چیست و من باید جواب ایشان را از طریق روزنامه صبح ساحل بدهم و.... که هر که از را رسیده یک دوربین دیجیتال دست گرفته و شده عکاس حتی در مورد کارهای گر افیگ ایشان که مرتب نظر می دادید که این کارها همه تکراری و بی خود است در نمایشگاه عکس آقای بردال تما م نمایشگاه را با چند دقیقه گردش که دیدیدبه همه گفته بودید که اینها عکس نیست و...... اگر بخواهم مطالبی که در مورد آقای بردال گفتید را بگویم یک شاهنامه باید نوشت ... چه شده که حالا ایشان باید داورر عکاسی کشوری شوند آنهم از طرق شخصی مثل شما من به آقای بردال احترام می گذارم ولی آیا انصافا با بودن بزرگانی مثل استاد نعیمی و دیگران و کسانی که در همه موضوعهای عکاسی سابقه طو لانی دارند ...... این کار شما یک تو هین بزرگ به همه بوده وهست
نمی دا نم دلیل شما برای این کار منطقی بوده یا نه که می دانم نیست بزودی بیانیه جمعی از عکاسان درمورد تخلافات شما بخصوص دخالتهای بیجای شما در بسیاری از جربانهای عکاسی با مدرک و سند برروی وبلاگ دوستان گذاشته خواهد شد
و برای مجلات معتبر کشور فرستاده خواهد شد البته از شخصی مثل شما هم بعید نیست چون همیشه بین دوستان معروف هستید پس سعی کنید لطفا در اخلاق و کردار خود تغییر دهید

م.نیک نهاد دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:13

وبلاگ سی سی یو سینما( درباره سینمای هرمزگان) راه اندازی شد.
بهترین هنرمند سال هرمزگان
بهترین فیلم سال هرمزگان
مهمترین رویداد هنری سال هرمزگان
http://www.ccu-cinema.blogsky.com/

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:35

سلام جناب انصاریان
از روزی که بقول خودتان این مسئولیت را پذیرفتید همه جا نشستید و ادعا کردید که انجمن عکس در آن بر روی همه باز است و هر کسی می تواند بیاید و حرفهای خود را بزند و انتقاد کند این هم یک نوع انتقاد است قرار نیست همه نظر ها طبق سلیقه شما باشد سعی کنید اگر جائی می نشینید و حرفی می زنید حرف هم گوش دهید چرا فکر می کنید این حر فهائی که نوشته شده یک تو هین به شماست چرا فکر نمی کنید دیگران هم نظر دارند و حق و من نمی دانم این نوشته را چه کسی از دوستان روی وبلاگهای بچه ها گذاشته ولی به عنوان یک آدم بی طرف حق می دهم که اگر این طور باشد حرف بی ربطی هم نیست باز هم از طرف خودم که عکاس هم نیستم می گویم شما چه معیاری را برای انتخاب داوران داشته اید و چه شده که این اشخاص را به عنوان داور انتخاب کردید شما نظر خودتان را اعمال کردید و دیگران هم نظر خودشان به دیگران گفته اند این مسئله نباید باعث نارحتی شما شود بلکه باید قبول داشته باشید که دیگران هم حق دارند نظر بدهند نه فقط شما اما من هم معتقد به این هستم که شما باید به نظر همه احترام گذاشته و سعی نکنید طوری رفتار کنید که دیگران به این باور برسند که یکنوع خود مختاری در کارهای شماست این کار شما همیشه باید الگوئی باشد برای دیگرا ن نه این که رفتارهای شما باعث دلزدگی دوستان قدیمی شود

نهنگ دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:47

خواهش می کنم

من دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:58

حواسم هست

توصیه من به تو ورزش است

اپی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 http://api-nowrozi.blogsky.com

توصیه من هم به احسان ورزش

انیموس سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:06

تو که اینقد خوب معما طرح می کنی بگو ببینم اینا چه ربطی به هم داره؟

۱ قلیه ماهی
۲ بشکه
۳ سینما

من قلیه ماهی دوست دارم واز توی بشکه سینما می تراود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد