گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

فجر ۲

از این فیلمهایی که توی جشنواره فجر شعبه  بندر عباس به ما نشون دادن من این ۳ تا فیلمو انتخاب کردم  

 

۱- وقتی همه خوابییم -بهرام بیضایی 

 

۲- پستچی سه بار در نمی ز ند - حسن فتحی 

 

۳- عیار ۱۴ - پرویز شهبازی

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:29 http://www.mozhgan.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ زیبایی داری و همچنین پر محتوا
موفق باشی دوست من

فدای تو محمد

جرون دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 http://joroon.blogfa.com


درباره الی خرس نقره ای گرفت

بهشب دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:01

1.عیار 14
2.وقتی همه خوابیم

من پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:00

۲۰؟
زادبوم؟
وای که چقد سلیقه ها متفاوته

در باره زادبوم مطمعنی؟

لی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 http://www.leee.blogsky.com/

به نظر من
1
3
2
فیلم فتحی اواسطش از نفس افتاد....

من پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:52

زادبوم؟
فیلم خوبی بود

افتضاح بود اونقد بد بود که ما موقع پخش فیلم تو سالن با کنار دستیامون حرف می زدیم و می خندیدیم

بازم من شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:23

تو یه آدم فرهنگی هستی چطور به خودت اجازه دادی وسط فیلم بگو و بخند راه بندازی..آیا به باقی تماشاگران ارزش قائل نبودی... هر چقدر فیلم بد باشه ولی سالن سینما آداب خاص خودشو داره که شمای فیلمسازه. ژورنالیسته.منتقد باید به احترام سالن سکوت کنی و بعد بری توی یه جلسه..همنشینی.روزنامه نقد و تحلیلش کنی.. ما کی می تونیم یه هنرمند فرهنگی داشته باشیم.. بگو بخند تو سالن چه تفاوتی با خوردن چی توز موتوری داره تو سالن سینما.. به مقدسات که همونه.!! چطور می تونی بگی (ما موقع پخش فیلم تو سالن با کنار دستیامون حرف می زدیم و می خندیدیم ) این کارا به خدا روشن فکری نیست یه لمپنی به تمام معناست..همون غلمک بازی...افتخار نیست به ریش فیلم بخندی و همه رو بخندونی....متاسفم..متاسفم آقا..اشتباه اومدین

اولش اینکه لحنت و ادبیاتت با اون من همیشگی فرق داره مشکوکی
بعدش مرد حسابی وقتی کار گردانی توی روز روشن به شعور تو توهین می کنه چه توقعی داری؟ مثل اینه که سر فیلم اخراجی ها خیلی متفکرانه و جدی اتفاقات فیلم رو دنبال کنی در صورت که بنده خدا کار گردان هم منظور ش این نبوده. ارتباط مخاطب و فیلم جزئ طبیعیات کار هنر اساسا هنر بخش بیشترش نزد مخاطبه مخاطب عکس العملی از خود نشون می ده که بازتاب تاثیر خوداثره اثر مزخرف عکس العمل هم مزخرف .

بازم من شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:49

این باز من اون من نیست .. جسارت نشه به دوستمون.. ولی پاسخت همچنان از سبک لمپنی پیروی می کنه(.مرد حسابی)!!!! اخراجی ها از تو لبخند میخواد و تمسخر..ولی کارکرد زاد بوم این نبود و نیست..کسی که از فیلم خوشش نمیاد میره خونش ..تمام..نه اینکه آسایش بقیه ره سلب کنه..اثر تاثیرش رو درونی می زاره.. یعنی تو به خودت می گی وای چه فیلم بدی..یا ای ول فیلم.. بعد ماشا ا.. هزاز تا رسانه جور وا جور داریم..میری اونجا می نویسی..نقد می کنی..می کوبی.. سالن اون رسانه هه نیست ..سالن یه مکان عمومیه مال همه اونهایی که تو سالنن..شاید اون پشتیت داره از لحظات فیلم لذت و تاثیر می گیره..اون آرامش می خواد تا فکر کنه..وگرنه بعد می ره سی دی اون رو می گیره می شینه تو خونه همراه با صدای بچه اش..موتور..چرخ خیاطی..هرهر کر کر و یا سبزی فروش میشینه میبنه..مثل تلویزیون دیدنش..ولی اون سالن رو انتخاب کرده..اون رو دوست داشته باش گوج جان..اون مخاطبه..و اینکه تو یک هنرمندی..هنرمندی آداب داره..تو توی چشمی.میبننت..

این روزا منییت داره بیداد می کنه منیت و مافیا تو همه چیز این دو موردو می بینی. از هنر گرفته تا سیاست و فوتبال و عکس و وبلاگ و ....دوم اینکه حماقت فیلمی مثل زادبوم خیلی بیشتر از اخراجی هاست اخراجی ها ظاهر و باطنش یکیه فقط حماقته ولی زادبوم دچار دروغ و تظاهر و دورویی یه که اتفاقا مخاطبش رو احمق فرض می کنه مثل اینه که مدام یه نفر به تو تو هین بکنه و تو هیچ عکس العملی انجام ندی . بعدش اگه دقت کرده باشی سر فیلمی مثل بیضایی که ب هنظر می رسید مقداری برای تماشگر عادی دشوار باشه اما همون مخاطب عادی بدن کوچکترین موردی فیلم رو تا پایان نگاه می کنه ولی سر زادبو من تنها نبودم خیلیا این اتفاق براشون می افتاد ولی بعضی ها هم به زور می خواستن نشون بدن که دل به فیلم سپردن به قول بندریو بار گردو نشو بوده و کم کم داریم اداب هنرمندی روهم یاد می گیریم خبراش داره درز می کنه زنده باد اصغر بشارتی زنده باد مافیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد